Monday 2 June 2014

#inikisahakudiBorneo

Assalamualaikum, apa habaq hangpa semua(tudia baq hang cakap utara...hahahhaha)
bah baiklah, di tengahari ni aku terdetik dan tiba-tiba ter'rajin' nak update blog plak.
sebenarnya apa yang bakal aku katakan, yang bakal aku kisahkan ini akan memperlihatkan sesuatu yang jelas dimata manusia. segalanya setiap lafaz, setiap kata...(arghhhhh..apa aku mengarut ni, termasuk skrip VIM plak..hahahahhaa)

ok Khatijah sila balik kepangkal jalan, kawal sikit nafsu tu, tak kuase aku..hahahahahha
sebenarnya aku nak share ngan korang kisah aku kat bumi borneo ni..hahahhahha...banyak benda aku buat sem ni sampai nak tidur pon aku dah tak tahu macam mana(perghhh ayat...hahahha). berbalik kepada pangkal jalan untuk pengetahuan korang2 sem ni aku join produksi teater then cerita yang nak aku kongsi ni semua pasai kenangan..

KENANGAN!
kenangan merupakan satu perkara yang sangat indah dalam hidup kita,
semua perkara yang berlaku akan menjadi kenangan dan terpahat di hati kita,
tidak kira kenangan itu manis atau buruk,
kenangan yang manis akan terpahat segar di ingatan,
kenangan buruk akan disimpan rapi di dalam hati yang paling dalam,
biasanya kenagan manis akan diingat dan yang buruk akan dijadikan teladan,
ya, aku punya kenangan, dan aku akan simpan kenangan itu.


last day show...hari terakhir ngan ngan senior2..sedih..

malam dinner @ Malam Karyawan Seni

setelah lama tak naik bas...hahahahha....(ke JKKN Sabah)

Korang ada Monopu ni...hehehehe

satu2nya kelas tutorial sem ni, tutor dya mmg terbaik

dance class...hahahahahha

kawan-kawan se-rempit..hahahha.. Multimoto KK

Geng yang slalu buat gila..hahahha

it's Family Day...

again, last day show...sayang korang

bila produksi sebelah buat show kmi lak g tgk..
(aku baru sampai tros masuk menyebok dalam gambar..hahahha)

jam 6 pagi...hahahahha

klas Asas Lakon..(jadi model make-up)

kelas oral bah...

it's show time...

final exam..asas lakon..


Omerta Production(btol ka ejaan tu)

ok done...penat mengupload gambo ni..hahahahha...itulah kisahnya #inikisahakudiBorneo...
walaupun aku penat ngan life macam ni tapi aku happy..hahahha..kenangan tu memang satu perkara yang tak bole kita lupa sampai bila2 kan...so tamatlah kini kisah aku di tahun 1/semester 2...
ehh...jap blom tamat lagi sebab aku kena tolong tahun 3 tari untuk projek akhir diaorang, final exam pon tak jawab lagi kecoh nak tamat sem..hahahhaha...
apa-apa pon 25/6 ni aku fly balik Penang..hahahhaha(gelak besor sket)
agak2 korang sem depan aku major apa? penulisan? tari? teater?...tunggu dan lihat saja lah...

p/s : kalau nak cari aku sem depan, tolong cari di Studio Tari Normadiah...hahahahhaha...

No comments:

Post a Comment